loading...
مغان ورزش پایگاه خبر ورزشی
تبلیغات شما

اختصاصی مغان ورزش - به گزارش سرویس بین المللی وب سایت گل یک مهندس کشاورزی آرژانتینی که در هفته گذشته تنوسط گروگانگیرهای نیجریه ای در غرب آفریقا اسیر شده بود در بازگشت به این کشور پس از آزادی خود به تقدیر از لیونل مسی فوق ستاره و کاپیتان تیم ملی این کشور پرداخت.

آن ها انگلیسی نمی دانستند و من را چون گمان می کردند که یک آمریکایی هستم گروگان گرفتند. من هر چه به آن ها می گفتم متوجه نمی شدند اما در نهایت چند بار فریاد زدم، مسی، مسی و مسی! من با مسی هستم!  

سرانجام پس از تکرار مدام نام او پس از سه روز من را آزاد کردند. از طرف من به مسی بگویید که نام او زندگی من را نجات داد و من واقعا از او متشکرم!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1394/04/08 و 20:32 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش

خخخخخخخخخخخخخخخخ

میگم نکنه مسی رییس تروریستها بوده

تروریستا اگه مسی رو گیر بیارن کبابش میکنن با آبلیمو میخورنش.خخخخخخخ

سلام داداش

الان اومدم مسجد,بوی پای یه آقاهه خفه م کرد.خخخخخخخ


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید مطالب این وب سایت بیشتر در کدام زمینه ورزشی بپردازد؟
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    تبلیغات شما

    http://s5.picofile.com/file/8120005834/22767313240048569700.gif

    بنر نویسندگان

    بارسا فنز

    آپارات سایت

    آپارات سایت

    پخش زنده مسابقات
    شنبه، 20 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    یکشنبه، 21 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    سه شنبه، 23 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور سوم مرحله گروهی