loading...
مغان ورزش پایگاه خبر ورزشی
تبلیغات شما

taj2stars بازدید : 105 نظرات (0)

دیروز یک فروشگاه ورزشی حراج داشت. تابلو زده بود کفش مسی ۱۲۰هزارتومن. رفتم کفشا رو با پوستر مسی مقایسه کردم. دیدم راست میگن. یه جفت کفش سایز پاهام رو پوشیدم . راستش اولین بار بود که کفش فوتبال پام کردم. چند قدم باهاشون ورجه وورجه کردم واونوقت بود که فهمیدم چرا به این کفش ها میگن بوت  .خیلی حرف داره آدم پاش به توپ نخورده باشه مفسر فوتبال بشه که هیچ بیاد واینجور مربی که بیش از یکدهه ۵بار مارو قهرمان ایران کردوتویکی از سخت ترین دوره هایی که تو آسیا بودیم مارو بعنوان برترین باشگاه غرب آسیا یکی از ۳ تیم برتر بزرگترین قاره بالاتر از تمام کشورهای عربی و چین و ژاپن و ازبکی قراردداد ،انتقاد که نه ، تخطئه و تجقیر کنه همینطور از گفتن هر توهینی هیچ ابائی نداشته باشه . من خودم بارها و بارها بعداز بازی با نفت اصرار داشتم امیر بره ، چون بعداز سالها دنبال کردن فوتبال ایران مثل روز برام روشن بود که علاوه بر سهمیه نگرفتن ، هم دربی رو میبازیم و هم بازی با تراکتورو. برای اینکه اول از همه موفقیت تاج برام مهم بود و بعداز اون دلم میخواست مردی که پیراهن باشگاه پوست تنش بود ، کسی که وقتی در پایان سوپرجام لعنتی مافیای عابدینی اومدو با هوادارهای تاج عهد بست بمونه و بشه کمر تیمی که عابدینی تو محافل دوستانه گفته بود  (( استقلال جنازه ای هست تو تابوت و با رفتن به باشگاههای تهران یا دسته ۳ میخی زده میشه بر این تابوت )) . موندوبا با فشار روی زانوی تازه از بند مصدومیت رها یافته خودش شکست ولی نزاشت بشکنه تاج ، برگردوند مارو و با له کردن لنگیا تو دربی حسرت بردو برای ۷سال رو دلشون گذاشت ، یادمه تو یه محفل خصوصی بعدازدیدن اشکهای هوادارهادر پایان  شکست تو دربی سال ۶۸ با تیم پراز ستارمون و اشتباه بچه گانه سعیدعزیزیان که گل زاویه بسته رضاعابدیان حسرت برد تو دربیو برامون ۶ ساله کرده بود ، قول داد تا زمانیکه تو تاج بازی میکنه نزاره اونا تو دربی ببرن مارو و اگر این اتفاق بیافته دوباره بی شک آخرین دربیش هست تو فوتبال ،اما متاسفانه این بار  یک سری امیرپرست شروع کردن به توهین در پاسخ مطلب من.امیر انتقاد حقشه به قول خودش ۲تا حرف هست که جواب نداره یکی حرف حقه و اون یکی اراجیف!!!!!!!!   باید انتقاد کرد به اشتباهاتش  که با درگیری خودش مقابل بعضیا  دامن زدبه حاشیه ها، انتقاد از نداشتن برنامه و دستیار خوب حقشه ، اما فحاشی و تخطئه حقش نیست . این مرد باید  احترامش حفظ بشه   امیر  برای تاج کم نزاشته  ، اشتباه کرده ، اما نکنین با بزرگان تیم این رفتاروتا حالا از هر فوتبالیستی ایرادالکی گرفتم. با بهش بد و بیراه گفتم حلالیت میخوام. اگرچه معدود بوده یروز یک فروشگاه ورزشی حراج داشت. تابلو زده بود کفش مسی ۱۲۰هزارتومن. رفتم کفشا رو با پوستر مسی مقایسه کردم. دیدم راست میگن. یه جفت کفش سایز پاهام رو پوشیدم . راستش اولین بار بود که کفش فوتبال پام کردم. چند قدم باهاشون ورجه وورجه کردم واونوقت بود که فهمیدم چرا به این کفش ها میگن بوت  .خیلی حرف داره آدم پاش به توپ نخورده باشه مفسر فوتبال بشه که هیچ بیاد واینجور مربی که بیش از یکدهه ۵بار مارو قهرمان ایران کردوتویکی از سخت ترین دوره هایی که تو آسیا بودیم مارو بعنوان برترین باشگاه غرب آسیا یکی از ۳ تیم برتر بزرگترین قاره بالاتر از تمام کشورهای عربی و چین و ژاپن و ازبکی قراردداد ،انتقاد که نه ، تخطئه و تجقیر کنه همینطور از گفتن هر توهینی هیچ ابائی نداشته باشه . من خودم بارها و بارها بعداز بازی با نفت اصرار داشتم امیر بره ، چون بعداز سالها دنبال کردن فوتبال ایران مثل روز برام روشن بود که علاوه بر سهمیه نگرفتن ، هم دربی رو میبازیم و هم بازی با تراکتورو. برای اینکه اول از همه موفقیت تاج برام مهم بود و بعداز اون دلم میخواست مردی که پیراهن باشگاه پوست تنش بود ، کسی که وقتی در پایان سوپرجام لعنتی مافیای عابدینی اومدو با هوادارهای تاج عهد بست بمونه و بشه کمر تیمی که عابدینی تو محافل دوستانه گفته بود  (( استقلال جنازه ای هست تو تابوت و با رفتن به باشگاههای تهران یا دسته ۳ میخی زده میشه بر این تابوت )) . موندوبا با فشار روی زانوی تازه از بند مصدومیت رها یافته خودش شکست ولی نزاشت بشکنه تاج ، برگردوند مارو و با له کردن لنگیا تو دربی حسرت بردو برای ۷سال رو دلشون گذاشت ، یادمه تو یه محفل خصوصی بعدازدیدن اشکهای هوادارهادر پایان  شکست تو دربی سال ۶۸ با تیم پراز ستارمون و اشتباه بچه گانه سعیدعزیزیان که گل زاویه بسته رضاعابدیان حسرت برد تو دربیو برامون ۶ ساله کرده بود ، قول داد تا زمانیکه تو تاج بازی میکنه نزاره اونا تو دربی ببرن مارو و اگر این اتفاق بیافته دوباره بی شک آخرین دربیش هست تو فوتبال ،اما متاسفانه این بار  یک سری امیرپرست شروع کردن به توهین در پاسخ مطلب من.امیر انتقاد حقشه به قول خودش ۲تا حرف هست که جواب نداره یکی حرف حقه و اون یکی اراجیف!!!!!!!!   باید انتقاد کرد به اشتباهاتش  که با درگیری خودش مقابل بعضیا  دامن زدبه حاشیه ها، انتقاد از نداشتن برنامه و دستیار خوب حقشه ، اما فحاشی و تخطئه حقش نیست . این مرد باید  احترامش حفظ بشه   امیر  برای تاج کم نزاشته  ، اشتباه کرده ، اما نکنین با بزرگان تیم این رفتاروتا حالا از هر فوتبالیستی ایرادالکی گرفتم. با بهش بد و بیراه گفتم حلالیت میخوام. اگرچه معدود بوده یروز یک فروشگاه ورزشی حراج داشت. تابلو زده بود کفش مسی ۱۲۰هزارتومن. رفتم کفشا رو با پوستر مسی مقایسه کردم. دیدم راست میگن. یه جفت کفش سایز پاهام رو پوشیدم . راستش اولین بار بود که کفش فوتبال پام کردم. چند قدم باهاشون ورجه وورجه کردم واونوقت بود که فهمیدم چرا به این کفش ها میگن بوت  .خیلی حرف داره آدم پاش به توپ نخورده باشه مفسر فوتبال بشه که هیچ بیاد واینجور مربی که بیش از یکدهه ۵بار مارو قهرمان ایران کردوتویکی از سخت ترین دوره هایی که تو آسیا بودیم مارو بعنوان برترین باشگاه غرب آسیا یکی از ۳ تیم برتر بزرگترین قاره بالاتر از تمام کشورهای عربی و چین و ژاپن و ازبکی قراردداد ،انتقاد که نه ، تخطئه و تجقیر کنه همینطور از گفتن هر توهینی هیچ ابائی نداشته باشه . من خودم بارها و بارها بعداز بازی با نفت اصرار داشتم امیر بره ، چون بعداز سالها دنبال کردن فوتبال ایران مثل روز برام روشن بود که علاوه بر سهمیه نگرفتن ، هم دربی رو میبازیم و هم بازی با تراکتورو. برای اینکه اول از همه موفقیت تاج برام مهم بود و بعداز اون دلم میخواست مردی که پیراهن باشگاه پوست تنش بود ، کسی که وقتی در پایان سوپرجام لعنتی مافیای عابدینی اومدو با هوادارهای تاج عهد بست بمونه و بشه کمر تیمی که عابدینی تو محافل دوستانه گفته بود  (( استقلال جنازه ای هست تو تابوت و با رفتن به باشگاههای تهران یا دسته ۳ میخی زده میشه بر این تابوت )) . موندوبا با فشار روی زانوی تازه از بند مصدومیت رها یافته خودش شکست ولی نزاشت بشکنه تاج ، برگردوند مارو و با له کردن لنگیا تو دربی حسرت بردو برای ۷سال رو دلشون گذاشت ، یادمه تو یه محفل خصوصی بعدازدیدن اشکهای هوادارهادر پایان  شکست تو دربی سال ۶۸ با تیم پراز ستارمون و اشتباه بچه گانه سعیدعزیزیان که گل زاویه بسته رضاعابدیان حسرت برد تو دربیو برامون ۶ ساله کرده بود ، قول داد تا زمانیکه تو تاج بازی میکنه نزاره اونا تو دربی ببرن مارو و اگر این اتفاق بیافته دوباره بی شک آخرین دربیش هست تو فوتبال ،اما متاسفانه این بار  یک سری امیرپرست شروع کردن به توهین در پاسخ مطلب من.امیر انتقاد حقشه به قول خودش ۲تا حرف هست که جواب نداره یکی حرف حقه و اون یکی اراجیف!!!!!!!!   باید انتقاد کرد به اشتباهاتش  که با درگیری خودش مقابل بعضیا  دامن زدبه حاشیه ها، انتقاد از نداشتن برنامه و دستیار خوب حقشه ، اما فحاشی و تخطئه حقش نیست . این مرد باید  احترامش حفظ بشه   امیر  برای تاج کم نزاشته  ، اشتباه کرده ، اما نکنین با بزرگان تیم این رفتاروتا حالا از هر فوتبالیستی ایرادالکی گرفتم. با بهش بد و بیراه گفتم حلالیت میخوام. اگرچه معدود بوده یروز یک فروشگاه ورزشی حراج داشت. تابلو زده بود کفش مسی ۱۲۰هزارتومن. رفتم کفشا رو با پوستر مسی مقایسه کردم. دیدم راست میگن. یه جفت کفش سایز پاهام رو پوشیدم . راستش اولین بار بود که کفش فوتبال پام کردم. چند قدم باهاشون ورجه وورجه کردم واونوقت بود که فهمیدم چرا به این کفش ها میگن بوت  .خیلی حرف داره آدم پاش به توپ نخورده باشه مفسر فوتبال بشه که هیچ بیاد واینجور مربی که بیش از یکدهه ۵بار مارو قهرمان ایران کردوتویکی از سخت ترین دوره هایی که تو آسیا بودیم مارو بعنوان برترین باشگاه غرب آسیا یکی از ۳ تیم برتر بزرگترین قاره بالاتر از تمام کشورهای عربی و چین و ژاپن و ازبکی قراردداد ،انتقاد که نه ، تخطئه و تجقیر کنه همینطور از گفتن هر توهینی هیچ ابائی نداشته باشه . من خودم بارها و بارها بعداز بازی با نفت اصرار داشتم امیر بره ، چون بعداز سالها دنبال کردن فوتبال ایران مثل روز برام روشن بود که علاوه بر سهمیه نگرفتن ، هم دربی رو میبازیم و هم بازی با تراکتورو. برای اینکه اول از همه موفقیت تاج برام مهم بود و بعداز اون دلم میخواست مردی که پیراهن باشگاه پوست تنش بود ، کسی که وقتی در پایان سوپرجام لعنتی مافیای عابدینی اومدو با هوادارهای تاج عهد بست بمونه و بشه کمر تیمی که عابدینی تو محافل دوستانه گفته بود  (( استقلال جنازه ای هست تو تابوت و با رفتن به باشگاههای تهران یا دسته ۳ میخی زده میشه بر این تابوت )) . موندوبا با فشار روی زانوی تازه از بند مصدومیت رها یافته خودش شکست ولی نزاشت بشکنه تاج ، برگردوند مارو و با له کردن لنگیا تو دربی حسرت بردو برای ۷سال رو دلشون گذاشت ، یادمه تو یه محفل خصوصی بعدازدیدن اشکهای هوادارهادر پایان  شکست تو دربی سال ۶۸ با تیم پراز ستارمون و اشتباه بچه گانه سعیدعزیزیان که گل زاویه بسته رضاعابدیان حسرت برد تو دربیو برامون ۶ ساله کرده بود ، قول داد تا زمانیکه تو تاج بازی میکنه نزاره اونا تو دربی ببرن مارو و اگر این اتفاق بیافته دوباره بی شک آخرین دربیش هست تو فوتبال ،اما متاسفانه این بار  یک سری امیرپرست شروع کردن به توهین در پاسخ مطلب من.امیر انتقاد حقشه به قول خودش ۲تا حرف هست که جواب نداره یکی حرف حقه و اون یکی اراجیف!!!!!!!!   باید انتقاد کرد به اشتباهاتش  که با درگیری خودش مقابل بعضیا  دامن زدبه حاشیه ها، انتقاد از نداشتن برنامه و دستیار خوب حقشه ، اما فحاشی و تخطئه حقش نیست . این مرد باید  احترامش حفظ بشه   امیر  برای تاج کم نزاشته  ، اشتباه کرده ، اما نکنین با بزرگان تیم این رفتاروتا حالا از هر فوتبالیستی ایرادالکی گرفتم. با بهش بد و بیراه گفتم حلالیت میخوام. اگرچه معدود بوده یروز یک فروشگاه ورزشی حراج داشت. تابلو زده بود کفش مسی ۱۲۰هزارتومن. رفتم کفشا رو با پوستر مسی مقایسه کردم. دیدم راست میگن. یه جفت کفش سایز پاهام رو پوشیدم . راستش اولین بار بود که کفش فوتبال پام کردم. چند قدم باهاشون ورجه وورجه کردم واونوقت بود که فهمیدم چرا به این کفش ها میگن بوت  .خیلی حرف داره آدم پاش به توپ نخورده باشه مفسر فوتبال بشه که هیچ بیاد واینجور مربی که بیش از یکدهه ۵بار مارو قهرمان ایران کردوتویکی از سخت ترین دوره هایی که تو آسیا بودیم مارو بعنوان برترین باشگاه غرب آسیا یکی از ۳ تیم برتر بزرگترین قاره بالاتر از تمام کشورهای عربی و چین و ژاپن و ازبکی قراردداد ،انتقاد که نه ، تخطئه و تجقیر کنه همینطور از گفتن هر توهینی هیچ ابائی نداشته باشه . من خودم بارها و بارها بعداز بازی با نفت اصرار داشتم امیر بره ، چون بعداز سالها دنبال کردن فوتبال ایران مثل روز برام روشن بود که علاوه بر سهمیه نگرفتن ، هم دربی رو میبازیم و هم بازی با تراکتورو. برای اینکه اول از همه موفقیت تاج برام مهم بود و بعداز اون دلم میخواست مردی که پیراهن باشگاه پوست تنش بود ، کسی که وقتی در پایان سوپرجام لعنتی مافیای عابدینی اومدو با هوادارهای تاج عهد بست بمونه و بشه کمر تیمی که عابدینی تو محافل دوستانه گفته بود  (( استقلال جنازه ای هست تو تابوت و با رفتن به باشگاههای تهران یا دسته ۳ میخی زده میشه بر این تابوت )) . موندوبا با فشار روی زانوی تازه از بند مصدومیت رها یافته خودش شکست ولی نزاشت بشکنه تاج ، برگردوند مارو و با له کردن لنگیا تو دربی حسرت بردو برای ۷سال رو دلشون گذاشت ، یادمه تو یه محفل خصوصی بعدازدیدن اشکهای هوادارهادر پایان  شکست تو دربی سال ۶۸ با تیم پراز ستارمون و اشتباه بچه گانه سعیدعزیزیان که گل زاویه بسته رضاعابدیان حسرت برد تو دربیو برامون ۶ ساله کرده بود ، قول داد تا زمانیکه تو تاج بازی میکنه نزاره اونا تو دربی ببرن مارو و اگر این اتفاق بیافته دوباره بی شک آخرین دربیش هست تو فوتبال ،اما متاسفانه این بار  یک سری امیرپرست شروع کردن به توهین در پاسخ مطلب من.امیر انتقاد حقشه به قول خودش ۲تا حرف هست که جواب نداره یکی حرف حقه و اون یکی اراجیف!!!!!!!!   باید انتقاد کرد به اشتباهاتش  که با درگیری خودش مقابل بعضیا  دامن زدبه حاشیه ها، انتقاد از نداشتن برنامه و دستیار خوب حقشه ، اما فحاشی و تخطئه حقش نیست . این مرد باید  احترامش حفظ بشه   امیر  برای تاج کم نزاشته  ، اشتباه کرده ، اما نکنین با بزرگان تیم این رفتاروتا حالا از هر فوتبالیستی ایرادالکی گرفتم. با بهش بد و بیراه گفتم حلالیت میخوام. اگرچه معدود بوده یروز یک فروشگاه ورزشی حراج داشت. تابلو زده بود کفش مسی ۱۲۰هزارتومن. رفتم کفشا رو با پوستر مسی مقایسه کردم. دیدم راست میگن. یه جفت کفش سایز پاهام رو پوشیدم . راستش اولین بار بود که کفش فوتبال پام کردم. چند قدم باهاشون ورجه وورجه کردم واونوقت بود که فهمیدم چرا به این کفش ها میگن بوت  .خیلی حرف داره آدم پاش به توپ نخورده باشه مفسر فوتبال بشه که هیچ بیاد واینجور مربی که بیش از یکدهه ۵بار مارو قهرمان ایران کردوتویکی از سخت ترین دوره هایی که تو آسیا بودیم مارو بعنوان برترین باشگاه غرب آسیا یکی از ۳ تیم برتر بزرگترین قاره بالاتر از تمام کشورهای عربی و چین و ژاپن و ازبکی قراردداد ،انتقاد که نه ، تخطئه و تجقیر کنه همینطور از گفتن هر توهینی هیچ ابائی نداشته باشه . من خودم بارها و بارها بعداز بازی با نفت اصرار داشتم امیر بره ، چون بعداز سالها دنبال کردن فوتبال ایران مثل روز برام روشن بود که علاوه بر سهمیه نگرفتن ، هم دربی رو میبازیم و هم بازی با تراکتورو. برای اینکه اول از همه موفقیت تاج برام مهم بود و بعداز اون دلم میخواست مردی که پیراهن باشگاه پوست تنش بود ، کسی که وقتی در پایان سوپرجام لعنتی مافیای عابدینی اومدو با هوادارهای تاج عهد بست بمونه و بشه کمر تیمی که عابدینی تو محافل دوستانه گفته بود  (( استقلال جنازه ای هست تو تابوت و با رفتن به باشگاههای تهران یا دسته ۳ میخی زده میشه بر این تابوت )) . موندوبا با فشار روی زانوی تازه از بند مصدومیت رها یافته خودش شکست ولی نزاشت بشکنه تاج ، برگردوند مارو و با له کردن لنگیا تو دربی حسرت بردو برای ۷سال رو دلشون گذاشت ، یادمه تو یه محفل خصوصی بعدازدیدن اشکهای هوادارهادر پایان  شکست تو دربی سال ۶۸ با تیم پراز ستارمون و اشتباه بچه گانه سعیدعزیزیان که گل زاویه بسته رضاعابدیان حسرت برد تو دربیو برامون ۶ ساله کرده بود ، قول داد تا زمانیکه تو تاج بازی میکنه نزاره اونا تو دربی ببرن مارو و اگر این اتفاق بیافته دوباره بی شک آخرین دربیش هست تو فوتبال ،اما متاسفانه این بار  یک سری امیرپرست شروع کردن به توهین در پاسخ مطلب من.امیر انتقاد حقشه به قول خودش ۲تا حرف هست که جواب نداره یکی حرف حقه و اون یکی اراجیف!!!!!!!!   باید انتقاد کرد به اشتباهاتش  که با درگیری خودش مقابل بعضیا  دامن زدبه حاشیه ها، انتقاد از نداشتن برنامه و دستیار خوب حقشه ، اما فحاشی و تخطئه حقش نیست . این مرد باید  احترامش حفظ بشه   امیر  برای تاج کم نزاشته  ، اشتباه کرده ، اما نکنین با بزرگان تیم این رفتاروتا حالا از هر فوتبالیستی ایرادالکی گرفتم. با بهش بد و بیراه گفتم حلالیت میخوام. اگرچه معدود بوده

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید مطالب این وب سایت بیشتر در کدام زمینه ورزشی بپردازد؟
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    تبلیغات شما

    http://s5.picofile.com/file/8120005834/22767313240048569700.gif

    بنر نویسندگان

    بارسا فنز

    آپارات سایت

    آپارات سایت

    پخش زنده مسابقات
    شنبه، 20 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    یکشنبه، 21 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    سه شنبه، 23 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور سوم مرحله گروهی