loading...
مغان ورزش پایگاه خبر ورزشی
تبلیغات شما

گزارش بازی

اختصاصی مغان ورزش - ابتدای این بازی بسیار طوفانی آغاز شد و در همان سه دقیقه اول، سه گل به ثمر رسید. ابتدا اسپانیا توسط آنتونیو جلو افتاد ولی ایران با ضربه بلوک باشی آن را جبران کرد. سپسنوبت به نیکو رسید تا گل زنی کند. البته گل او کاملا خطای هند به نظر می رسید. چند دقیقه بعد و در دقیقه 5، ایران توانست روی ضربه عالی از مسیگر، کار را به تساوی بکشاند. البته پس از این گل، داوری کاملا به نفع اسپانیا عمل کرد و به این تیم خطاهای زیادی تقدیم کرد. در ابتدای نیمه دوم، کیانی، بازیکن ایران با کارت زرد دوم داور روبرو و اخراج شد. بعد از آن، اسپانیا بازی را 4-2 کرد اما بازیکنان خوب ایران با جبران دو گل، کار را به تساوی 4-4 کشاندند. سپس اسپانیا باز هم با یک خطا که هدیه داور به آن ها بود، در بازی جلو افتادند. اما در دقایق پایانی بازی، ایران گل خورده را جبران کرد و در واپسین ثانیه ها، کار را 6-5 کرد و در ادامه، دروازبان ایران، بهزاد پور، با دو سیو فوق العاده در آخرین ثانیه ها باعث شد تا در اولین بازی خود در یک بازی زیبا بتواند یک پیروزی بسیار شیرین بدست آورد. 

آمار این بازی

اختصاصی مغان ورزش - آردا توران ترک تبار که با قراردادی 41 میلیون یورویی از اتلتیکو مادرید راهی بارسلونا شده است، قرارداد پنج ساله اش را با این باشگاه کاتالان به امضا رسانده است. آردا توران به دلیل محرومیت این باشگاه در فصل نقل و انتقالات نمی تواند تا ژانویه در این تیم بازی کند.

آردا توران درواکنش به مقایسه مسی و رونالدو گفت:

کریستیانو بازیکن خاصی است، امّا هیچ وقت نمی تواند در سطح مسی باشد. فکر نمی کنم در طول تاریخ کسی به مانند مسی وجود داشته باشد یا در آینده به وجود بیاید. 

توران در خصوص پیشنهاداتی که از تیم های مختلف دریافت کرده بود نیز گفت:

من پیشنهادات زیادی را دریافت کردم، امّا وقتی پیشنهاد بارسلونا را دیدم، بقیه پیشنهادها را کنار گذاشتم. کسانی که من را می شناسند، می دانند که از کودکی آرزویم بازی برای بارسلونا بوده است. خوشحالم که به بهترین باشگاه دنیا آمده ام و تمام توانم را برای ارائه بهترین خدمت به بارسلونا در اختیار خواهم گذاشت. فکر می کنم مردم بهترین آردا را در بارسلونا خواهند دید. 

توران درباره شماره پیراهن خود گفت: 

این برای من مسئله مهمی نیست و وقتی با هم تیمی هایم صحبت کردم، شماره ام را انتخاب خواهم کرد.

اختصاصی مغان ورزش - صبح امروز رسانه های کشور ایتالیا گزارش دادند که یوونتوس وضعیت انتقال ماتیا ناستاسیچ به تورین را بررسی می کند. به گزارش توتو اسپرت، این مدافع 22 ساله می خواهد فوتبال آلمان را ترک کند و از مدیر برنامه اش خواسته مقدمات بازگشت به ایتالیا را فراهم کند.

در همین راستا، رمضانی، مدیر برنامه ناستاسیچ، چند ساعت قبل به ایتالیا رسید. او که قرار است در مورد انتقال یووتیچ، با اینتری ها ملاقات کند، در ابتدا با بپه ماروتا مذاکراتی را انجام داد و گفته می شود این بازیکن آماده پیوستن به تیم مکس الگری است. اگرچه شالکه 04، به تازگی با مبلغ 13 میلیون یورو او را به خدمت گرفته و شاید راضی کردنش کار دشواری باشد. 

بانوی پیر وضعیت آیمن عبدنور و مهدی بن عطیه را هم بررسی می کند.

مارکا

■ "دلم برای تو تنگ می شود"
اسطوره با پورتو قرارداد امضا می کند
او قراردادی دو ساله با قابلیت تمدید یک سال دیگر و با دستمزد سالانه 3.5 میلیون یورو امضا خواهد کرد
بزرگداشتی با شکوه فردا در برنابئو تا از زحمات 25 ساله او قدردانی شود

■ نام کلیور ناواس به عنوان بخشی از قرارداد دخیا

■ ویتو استارت زد

آ.اِس

■ بزرگداشت باشکوهی برای کاسیاس تا انتقال او به پورتو نهایی شود
برنابئو روز جمعه یا شنبه برای خداحافظی هوداران با ایکر مقدس بازی می شود

■ ویتو در اولین روز تمرینی اش با سیمئونه سختی کشید

موندو دپورتيوو

■ کاندیدا به صف شدند
بعد از صحت صلاحیت کاندیدا، 4 نفر از 7 نفر باقی ماندند
بارتومئو، لاپورتا، بندیتو و فریکسا؛ یکی از آن رئیس بارسلونا خواهد شد

■ آردا امروز به بارسلونا می رسد

■ آرسنال آماده ارائه پیشنهادی خوب برای پدرو: 32 میلیون یورو

■ قطعی شد؛ ایکر به پورتو می پیوندد

اختصاصی مغان ورزش- به گزارش Goal بین الملل، نیمار شماره 11 برزیلی بارسلونا که فصل پیش به همراه تیمش موفق به کسب سه گانه شد، دررابطه با افتخارات پیش رو و فصل جدید به نشریه Sport گفت:

"من هرگز عطشم را از دست نمی دهم. فصل پیش فوق العاده و باورنکردنی بود اما من همیشه بیشتر می خواهم و به هیچ چیز راضی نمی شوم. من هنوز هم عطش زیادی برای بردن لیگ، چمپیونزلیگ و کوپای بیشتری دارم. سه گانه واقعا کلمه خوبی است اما یک کلمه دیگر هم یاد گرفته ام که خیلی خوشم میاد و آن هم شش گانه است. هدف ما باید این باشد و برای این هدف باید  همه چیز را تسخیر کنیم."

وی ادامه داد: "اگر شما سه گانه برده این نشان می دهد که سخت کار کرده اید و تمرینات خوبی داشته اید و نتایج هیچ وقت از روی شانس و خوش شانسی نمی آید و شما همیشه باید سخت تمرین کنید."

اختصاصی مغان ورزش- سایت رسمی فیفا، امروز آخرین به روز رسانی رنکینگ خود را انجام داد که در آن، آرژانتین با و پله صعود به رده اول آمد و ولز نیز با 12 پله صعود، خود را به رده دهم رساند. یکی دیگر از نکات جالب این جدول نیز، قرار گرفتن رومانی در رده هشتم بود. رده بندی ده تیم اول این جدول به شکل زیر است:

رده تیم ملی امتیاز صعود یا سقوط مقدار
1 1473 صعود 2
2 1411 سقوط 1
3 1244 سقوط  1
4 1217 ثابت 0
5 1204 صعود 1
6 1186 سقوط 1
7 1177 ثابت 0
8 1166 صعود 4
9 1157 صعود 6
10 1155 صعود 12

همچنین بعد از این تیم ها، شیلی با 11 پله صعود، اسپانیا با 2 پله سقوط، اروگوئه با 5 پله سقوط، کرواسی با 4 پله صعود و اسلوواکی با 2 پله صعود در رده های بعدی هستند. تیم های مطرح ایتالیا و فرانسه نیز به ترتیب در رده 17 و 22 رنکینگ قرار دارند. اما تیم ملی کشورمان، با صعودی 3 پله ای، در رنکینک جدید سی و هشتم است و بالاتر از تیم های مثلا کاستاریکا و مکزیک قرار داشته و در رده اول آسیاست. جدول 4 تیم برتر آسیا به شکل زیر است:

رده تیم امتیاز
38 716
50 621
52 608
59 559

 

اختصاصی مغان ورزش - از ایتالیا خبر می رسد که باشگاه یوونتوس به طور جدی برای انتقال ماریو گوتسه، وارد عمل شده است. پس از اینکه توتو اسپورت صبح امروز اعلام کرد نام این هافبک تکنیکی در لیست بیانکونری قرار گرفته، گل ایتالیا و مدیاست خبر از جدی شدن اخبار می دهند.

آندره آ آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس روز گذشته در کنفرانس خبری اعلام کرد که پیراهن شماره ده باشگاه باید به بازیکن با کیفیتی برسد و امروز در ایتالیا گفته می شود این شماره ده می تواند گوتسه باشد. قهرمان جهان فصل خوبی را در بایرن مونیخ سپری نکرده و سرمربی اسپانیایی این تیم، روابط خوبی با گوتسه ندارد. یوونتوسی ها برای شماره ده خود، سه بازیکن را در لیست می بینند: ماریو گوتسه، اسکار، خوان کوادرادو.

با توجه به اینکه به نظر می رسد اسکار فصل بعد را هم در چلسی باقی خواهد ماند، همه نگاه ها به سمت ماریو گوتسه ناراضی می رود. بایرن برای این بازیکن 40 میلیون یورو پول می خواهد اما تورینی ها امیدوارند با قیمت پایین تری، این بازیکن را به اردوگاه خود بیاورند.

اختصاصی مغان ورزش - به گزارش مارکا، ناچو فرناندز و ایسکو دو بازیکن جوان رئال مادرید در فصل پیش رو با شماره های جدیدی به میدان می روند. طبق این خبر ناچو که در فصول پیش با شماره 18 بازی می کرد در این فصل شماره 6 سامی خدیرا را می پوشد و ایسکو نیز که شماره اش 23 بود از فصل جدید با پیراهن شماره 22 آنخل دی ماریا به میدان می رود.

لازم به ذکر است ایسکو دوست داشت که از فصل پیش با شماره 22 بازی کند ولی با توجه به دیر بودن درخواست رئال برای این موضوع این تعییر شماره به این فصل موکول شد.

اختصاصی مغان ورزش - آندرس نوسیونی که فصل گذشته نقش مهمی در موفقیت های بستکبال رئال مادرید ایفا کرد به دفاع از هموطن خود لیونل مسی پرداخته است، کسی که به شدت در زادگاه خود مورد انتقاد قرار می گیرد.

مسی در بهترین و موفق ترین دوران تاریخ بارسلونا یک سردسته بوده و نقش عمده ای داشته است، و به این ترتیب نوسیونی از طریق توییتر خود پیامی آشکار و روشن به وی فرستاد:

برخی از مردم از مسی انتقاد می کنند!!! لئو، دوباره برای تیم ملی بازی نکن! ما لیاقت تو را نداریم!

اختصاصی مغان ورزش - همان ابتدا فهمیدم آدم جالبی است، ربطی به بازیکن ها یا به طور کلی آدم های معمولی ندارد حاضر بود در سخت ترین شرایطی که می توانید فکرش را بکنید، ساکت و آرام باشد؛ این تیپ آدم ها را دوست دارم! این جور آدم ها بهترین اند! فکر می کنید، کسی برایشان کتاب می نویسد؟ همیشه احساس خاصی است، وقتی کسی را دوست دارید، حتی وقتی در تضاد تو هستند، واقعا چیز دیگری است!

روزی تمام شهر، تقدیرش می کردند، مثل یک کارناوال، خیابان ها لبریز و شلوغ، مردم برایش بالا و پایین می پریدند و دست تکان می دادند؛ خیلی هایشان ساعت ها می ایستادند، تا برای لحظه ای او را ببینند. همه منتظرش بودند، وقتی وارد استادیوم می شد، حال و گذشته با هم در می آمیخت؛ همان روزها، تمام استادیوم نام او را فریاد می زدند، انگار که زندگیش از اول آغاز شده بود.

به قول یکی از دوستانم، درست مانند قصه هاست، یک سفر از جنوب شهر، به رویایی ترین جایی که فکرش را می کنید؛ الان که فکرش را می کنید، می بینید که چقدر سخت و دردناک است، سخت است وقتی گذشته را مرور کرده و به این احساس می رسید، احساس غریبی است، تابستان و هوای گرم، احساس می کنید اتفاقی در حال رخ دادن است، لحظاتی خاص، در زمان و مکانی خاص، اینجا همان جاییست که در تاریکی شروع به دویدن می کنید، می دوید تا جایی که لامپ های روشن، نشانگر های زندگی بودند، اینجا کودکی اوست، جاییکه همه چیز شروع شد؛ احساس غریبی است! بزرگ، اما در عین حال کوچک...

قهرمانی که فرصت بازگشت نداشت، یک ستاره فوتبال و کودکی آرام در تونل؛ کودکی که فکر می کرد تا وقتی که می پرد در امان است؛ حالا همه تصاویر، همه چیز را دارد می بیند. همچنان در دنیا آدم های زیادی مثل او هستند که با برخوردهای سرد مواجه می شوند، فقط به جرم اینکه سعی کرده اند متفاوت باشند، در حالیکه هزاران راه برای موفقیت است و شاید، شاید راهی که متفاوت و گاهی ضایع است! بهترین راه باشد. حالا اما بهترین راه برای او رفتن است...

از اینکه فردی متفاوت، باید بیرون و جدا از بقیه قرار بگیرد، متنفرم؛ اگر متفاوت نبود، دوست داشتنی نبود، اکنون در این شرایط قرار نداشت و مسلما منظورم این نیست که شبیه او باشید، چون نمی توانید شبیه به او باشید، نمی توانید " ایکر مقدس " باشید!

اختصاصی مغان ورزش - مهاجم تیم ملی آلمان با انتشار این عکس در صفحه شخصی اینستاگرام خود در سال روز پیروزی 7-1 آمان برابر برزیل در چارچوب رقابت های جام جهانی 2014 با برزیلی ها شوخی کرد.

البته وی ضمن تگ کردن دانته برزیلی به عنوان توضیح در پایان عکس نوشته است:‌ "کاملا به شوخی! من عاشق طرفداران برزیلی ام هستم!"

اختصاصی مغان ورزش - به گزارش گل بین الملل، آردا توران که به تازگی به صورت رسمی به عضویت بارسلونا در آمد در جدیدتر ین مصاحبه اش با Mundo Deportivo صحبت های جالبی راجع به باشگاه جدیدش کرده است:

برای من باورنکردنی است چون همیشه رویای بازی در بارسلونا را داشته ام. در دوران بازی ام همیشه لحظات سختی برابر بازیکنان همچون مسی و سوارز و نیمار و اینیستا داشته ام اما حالا این افتخار را دارم تا در کنار آن ها بازی کنم. از نظر من مسی بهترین بازیکن جهان است و اینیستا نیز الگوی من می باشد. زمانی که من از علاقه بارسا به خودم مطلع شدم تا دیروز که انتقال رسمی شد نتوانستم بخوابم. در تعطیلات بودم ولی هر روز با ایجنتم تماس می گرفتم و از روند انتقالم به بارسا می پرسیدم. انریکه هم روز گذشته به من خوشامد گفت و این موضوع من را بسیار خوشحال کرد.

البته شایان ذکر است در قرارداد این بازیکن آمده است اگر رئیس جدید باشگاه بارسلونا که در 18 جولای انتخاب بشود، تا 2 روز بعد می تواند با دادن 10 درصد خسارت این بازیکن را به مادرید برگرداند. در همین رابطه نیز توران می گوید:

من برای همه کاندیداها احترام قائلم و من به تنها چیزی که فکر می کنم این است که من این تیم را می خواهم و اگر آن ها هم بخواهند چیزی دیگری برای گفتن نمی ماند. 

طبق برنامه توران روز جمعه درورزشگاه نیوکمپ معارفه خواهد شد.

اختصاصی مغان ورزش - مهاجم آرژانتینی امروز انتقال خود به اتلتیکو را تکمیل کرد و به گفته سایت رسمی باشگاه اتلتیکو، از چهارشنبه با این تیم به تمرین خواهد پرداخت. گفتنی است که دو تیم به توافق رسیده اند و فقط کاغذبازی های معمول برای این انتقال باقی مانده است که در روز چهارشنبه تکمیل خواهد شد.

شایان ذکر است که ویتو در فصل گذشته در ویارئال 20 گل به ثمر رساند که شامل 12 گل در لیگ و 8 گل در لیگ اروپا بود. 

اختصاصی مغان ورزش - این نظر روزنامه ورزشی Olé است، که روز گذشته به خاطر عملکرد این ستاره در فینال رقابت های کوپا دل ری حمله تندی داشت. بنا به گزارش این روزنامه، مسی تصمیم قطعی برای کناره گیری موقت از ترکیب تیم ملی آرژانتین نگرفته است، اما به شدت از یک سری حملات شخصی آزرده خاطر شده است - و بیشتر از شکست آلبی سلسته در فینال، از این بابت نا امید شده است.

همانطور که Olé یاد آوری می کند، مسی پس از جام جهانی 2006 نیز تصمیم مشابهی گرفته بود، هرچند در نهایت او تنها یکی از بازی های آرژانتین را از دست داد - که دیدار دوستانه ماه فوریه مقابل فرانسه در پاریس بود.حالا شرایط برای این بازیکن غیر قابل تحمل شده است و مسی در نظر دارد تا در دیدار های دوستانه ماه سپتامبر و یک یا دو دیدار از بازی های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه حضور نداشته باشد.

اختصاصی مغان ورزش - به نقل از اشپورت آینس، این سایت آلمانی مدعی است که تلاش منچستریونایتد برای جذب توماس مولر افزایش یافته و یونایتدی ها قصد دارند تا با ارائه پیشنهادی 82 میلیون یورویی رضایت طرف آلمانی برای واگذاری این بازیکن را جلب کنند. 

بنا به گزارش ها در روزهای اخیر اد وودوارد با کارل هاینتس رومنیگه دیدار داشته اما این ملاقات هنوز به تایید رسمی نرسیده است. طی هفته های اخیر رسانه های انگلستان اخبار متعددی درباره پیوستن مولر به منچستریونایتد منتشر کردند و دیشب هم پس از انتشار عکسی از تمرینات بایرن مونیخ که نشان می دهد پپ گواردیولا با توماس مولر سر یک مسئله مشکل دارند این شایعات دوباره جان گرفت.

اختصاصی مغان ورزش - به گزارش گل بین الملل، جوزپ ماریا بارتومئو که شب گذشته موفق به خرید آردا توران از اتلتیکو شده بود، در رابطه با به خدمت گرفت پل پوگبا به خبرنگاران گفت:

بارسلونا پوگبا را این فصل نمی خرد. او در برنامه های ورزشی ما برای این فصل نیست و در حال حاضر هیچ برنامه ای برای جذب وی نداریم.
 

لازم به ذکر است در روزهای گذشته پیشنهاد 80 میلیون یوروی بارسلونا به تورین رسید که با پاسخ منفی باشگاه یوونتوس مواجه شد.

اختصاصی مغان ورزش - لیگ فوتبال اسپانیا در تاریخ های 22/23 آگوست (31 مرداد) آغاز خواهد شد - یعنی یک هفته بعد از زمانی که سازمان لیگ حرفه ای (LFP) پیشنهاد کرده بود.

منابع نزدیک به CSD توضیح می دهند که پیشنهاد RFEF معنای بیشتری داشت چرا که در تقویم های خود تاریخ های مشخص شده از سوی یوفا را نیز به حساب آورده بودند، که شامل سوپرکاپ اروپا میان سویا و بارسلونا نیز می شود، دیداری که در تاریخ 11 آگوست (20 مرداد) در تفلیس گرجستان برگزار خواهد شد.

قرعه کشی فصل 2015/16 لالیگا در تاریخ 14 جولای (23 تیر) انجام خواهد شد.

اختصاصی مغان ورزش - باشگاه بارسلونا به صورت رسمی از جذب آردا توران خبر داد. هافبک ترکیه ای اتلتیکو مادرید قراردادی 5 ساله با بارسلونا امضا کرده است. 

هزینه انتقال آردا توران 34 میلیون یورو اعلام شده و این رقم می تواند با 7 میلیون یورو پاداش ها در صورت قهرمانی و ... به 41 میلیون یورو برسد. همچنین بارسلونا می تواند تا 20 جولای نسبت به واگذاری مجدد توران به اتلتیکو تا ژانویه 2016 اقدام کند.

اختصاصی  مغان ورزش - ایده بنیتز این بود که نقشی مرکزی تر به کریستیانو رونالدو بدهد اما به نظر نمی رسد که ستاره پرتغالی تمایلی به از دست دادن پست خود در سمت چپ داشته باشد.

اگر کریستیانو متقاعد نشود، بنیتز باید مهاجم دیگری پیدا کند تا علاوه بر رقابت با کریم بنزما، در سیستم چرخشی نیز نقش داشته باشد. فصل گذشته این نقش بر عهده چیچاریتو بود اما از زمان جدایی او، رئال مادرید هیچ گزینه تعویضی ندارد. برخی از منابع در پایتخت اسپانیا می گویند که رئال مادرید احتمالاً برای جذب مهاجم پا به سن گذاشته منچستر یونایتد تلاش خواهد کرد - و این شایعه امروز توسط ESPN قوت گرفت. به نظر می رسد که روز های ستاره هلندی در اولدترافورد به شماره افتاده است، اما در سن 31 سالگی او هنوز هم چیزهایی برای ارائه کردن دارد.

بنیتز از داشتن مهاجمی مثل فن پرسی خوشحال خواهد شد - در شرایطی که او این حقیقت را که به عنوان مهاجم دوم فعالیت خواهد کرد، قبول کند، کاری که فصل گذشته چیچاریتو انجام می داد.

اختصاصی مغان ورزش - به نقل از Goal، سرمربی منچستر یونایتد به ستایش لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا پرداخت. به عقیده وی مسی 28 ساله یکی از بهترین بازیکنانی است که به عمر خود دیده و همچنین از عملکرد آرژانتین در کوپا آمریکا تمجید کرد.

فن خال در مصاحبه با شبکه تلویزیونی منچستر یونایتد گفت:

مسی تقریبا هر بازی خود را اثبات می کند. در حالی که استعداد عظیمی دارد، بسیار فروتن است. من او را دوست دارم و احترام زیادی برای او قائل هستم.

یونایتد در دیداری دوستانه به مصاف بارسلونا خواهد رفت و لوییس فن خال بی صبرانه منتظر این بازی است. او که در گذشته سرمربی بارسلونا نیز بوده است موفقیت ژاوی و اینیستا را باعث افتخار خود می داند.

وی افزود:

خیلی خوب است که دوستان گذشته خود را ببینم. ولی بازیکنان جدید بسیاری به این تیم اضافه شده اند ولی همچنان معتقدم بارسلونا هنوز با بازیکنانی که زمانی من مربی آنها بوده ام بازی خود را پیش می برد. تعدادی از کادر فنی گذشته هم همچنان آنجا هستند.

او درباره ژاوی گفت:

وقتی می بینم بازیکنی که من به او اولین فرصت را دادم به این درجه رسیده است بسیارخوش حال می شوم. اینیستا، ژاوی و ویکتور والدز مثالی از این موضوع هستند.

اختصاصی مغان ورزش - بر اساس اعلام فدراسیون جهانی والیبال در پایان هفته هشتم و دور مقدماتی لیگ جهانی والیبال بهترین‌های هر پست معرفی شدند که رده‌بندی آنان به شرح زیر است:

* امتیازآورترین بازیکن
1- بارتوژ کورک (لهستان - 207 امتیاز)
2- توماس ادگار (استرالیا - 196 امتیاز)
3- ریکاردو (برزیل - 169 امتیاز)
4- شهرام محمودی (ایران - 141 امتیاز)
 
* بهترین اسپکر
1- ریکاردو (برزیل – 56.98)
2- شهرام محمودی (ایران – 56.33)
3- متیو اندرسون ( آمریکا – 51.57)
4- والاس سوزا (برزیل – 51.47)
5- میلاد عبادی پور (ایران – 50.91)
6- مجتبی میرزاجانپور ( ایران - 50.60)

 
* بهترین مدافع
1- سید محمد موسوی (ایران - 0.65)
2- نهیمها موته (استرالیا – 0.51)
3- سیمونه آنزانی (ایتالیا – 0.50)
 
* بهترین سرویس
1- پائول ساندرسون (استرالیا – 0.30)
2- توماس ادگار (استرالیا – 0.30)
3- میکا کریستین سن (آمریکا – 0.26)
 
* بهترین پاسور
1- دراگان تراوسکا (ایتالیا – 3.88)
2- میرسعید معروف ( ایران – 3.87)
3- فابینا درزیاگا (لهستان – 3.85)
 
* بهترین لیبرو
1- پاول زاتروسکی (لهستان – 1.94)
2- میخایل کوبیاک (لهستان  – 1.77)
3- اریک شوجی  (آمریکا  – 1.79)
 
* بهترین دریافت کننده (توپگیر)
1- ایوان زایتسیو ( ایتالیا – 51.75)
2- فیلپو لانزا (ایتالیا – 51.71)
3- اریک شوجی (آمریکا – 43.88)

اختصاصی مغان ورزش - پیروزی تیم ملی والیبال روسیه در بازی آخر مقابل ایران کمکی به بقای این تیم در سطح یک لیگ جهانی نکرد و این تیم به علت برد کمتر نسبت به استرالیا به سطح دو بازی ها سقوط کرد.

دو تیم استرالیا و روسیه امتیاز مساوی 5 داشتند اما چون استرالیایی ها تعداد برد بیشتری نسبت به روس ها داشتند در سطح یک باقی ماندند و روسیه قدرتمند راهی سطح دو بازی ها شدند.

4 جولای شاید تنها روزی در تقویم باشد که دو فوق ستاره فعلی دنیای فوتبال یعنی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی خاطره ای تلخ از آن داشته باشند و تا انتهای دوران فوتبالی خود آن را فراموش نکنند.

شب گذشته یعنی 4 جولای 2015 لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین به همراه هم وطنانش بار دیگر در فینال کوپا آمریکا به میدان رفت. دیداری که انتظار می رفت آن ها مدعی پیروزی و قهرمانی در آن باشند اما باز هم در عرصه ملی شرایط برای مسی همانند باشگاهی نبود و او در فینالی دیگر برابر شیلی مغلوب شد تا باز هم در رده ملی به افتخاری نرسد. شبی که شاید مسی هیچ وقت آن را فراموش نکند و تا انتهای فوتبالش حسرت پیروزی در آن را بخورد.

بر می گردیم به 11 سال پیش و 4 جولای 2004، شبی که دیگر فوق ستاره دنیای فوتبال یعنی کریستیانو رونالدو به همراه تیم ملی پرتغال در مسابقات جام ملتهای اروپا در فینال باید به مصاف یونان دوست نداشتنی می رفت. در آن دیدار هم نیز پرتغال میزبان با حمایت تماشاگرانش شانس اول قهرمانی محسوب می شد اما باز هم شرایط به گونه ای دیگر رقم خورد و رونالدو به همراه دیگر بازیکنان سلسائوی اروپا دستشان از جام قهرمانی کوتاه ماند تا این فوق ستاره پرتغالی نیز در رده ملی نتواند به قهرمانی بزرگی برسد.

اختصاصی مغان ورزش  - آرتورو ویدال هافبک تیم ملی شیلی به عنوان بهترین بازیکن دیدار فینال کوپا آمریکا برگزیده شد. در این دیدار شیلی موفق شد در ضربات پنالتی با غلبه بر آرژانتین برای اولین بار فاتح کوپا آمریکا شود.

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید مطالب این وب سایت بیشتر در کدام زمینه ورزشی بپردازد؟
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    تبلیغات شما

    http://s5.picofile.com/file/8120005834/22767313240048569700.gif

    بنر نویسندگان

    بارسا فنز

    آپارات سایت

    آپارات سایت

    پخش زنده مسابقات
    شنبه، 20 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    یکشنبه، 21 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    سه شنبه، 23 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور سوم مرحله گروهی