loading...
مغان ورزش پایگاه خبر ورزشی
تبلیغات شما

فرشاد admin بازدید : 419 نظرات (0)

به گزارش سایت Goal، باستین شواین اشتایگر در دیدار مقابل لسترسیتی موفق شد تا گل تساوی را برای تیمش به ثمر برساند. با این حال او در پایان بازی از عدم رضایتش از گلزنی جیمی واردی در این بازی و همچنین عدم کسب 3 امتیاز در استادیوم کینگ پاور صحبت کرد. هافبک 31 ساله یونایتد در این باره گفت:

ما از فرارهایی که جیمی واردی انجام می دهد اطلاع داشتیم، پس دریافت آن گل بدین معناست که خوشحال نیستیم. آن گل از کرنر خودمان حاصل شد و دفاعمان خوب کار نکرد. خیلی نا امید کننده است که چنین گلی را دریافت کنیم. زمان به ثمر رسیدن گل من خوب بود، تنها یک دقیقه قبل از پایان نیمه اول، اما از اینکه پیروز نشده ایم احساس نا امیدی می کنیم. فرصت هایی را برای به ثمر رساندن گل دوم داشتیم، اما بازی کردن در مقابل لسترسیتی در این فصل آسان نیست. با توجه به فضایی که در اختیار داشتیم، باید موقعیت های بیشتری را خلق می کردیم. ما یقیناً باید پیشرفت کنیم.

شواین اشتایگر در واکنش به این سوال که آیا منچستریونایتد باید از کسب یک امتیاز در مقابل تیم آماده کلودیو رانیری خوشحال باشد یا خیر، پاسخ داد:

چرا باید خوشحال باشیم؟ ما منچستریونایتد هستیم. وقتی به لستر می آیید باید پیروز شوید. من از اینکه در نهایت گل زدم، خوشحال هستم، آن گل در لحظه خیلی مهمی به ثمر رسید، کمی قبل از تر سوت پایان نیمه اول. با این حال خوشحال نیستم، زیرا ما منچستریونایتد هستیم و اگر قرار است قهرمان چیزی شویم، باید بتوانیم لستر را شکست دهیم. ما خوب بازی نکردیم.

شواینی در پایان درباره جیمی واردی که رکوردی جدید را با گلزنی در 11 دیدار پیاپی به نام خود ثبت کرد، گفت:

واردی واقعاً خوب بازی می کند و خطرناک است. او در فضاهای خالی می دود و به همین دلیل است که ما از گلی که دریافت کردیم خوشحال نیستیم. 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید مطالب این وب سایت بیشتر در کدام زمینه ورزشی بپردازد؟
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    تبلیغات شما

    http://s5.picofile.com/file/8120005834/22767313240048569700.gif

    بنر نویسندگان

    بارسا فنز

    آپارات سایت

    آپارات سایت

    پخش زنده مسابقات
    شنبه، 20 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    یکشنبه، 21 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    سه شنبه، 23 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور سوم مرحله گروهی