loading...
مغان ورزش پایگاه خبر ورزشی
تبلیغات شما

اختصاصی مغان ورزش  - سمیر نصری هافبک فرانسوی منچستر سیتی تمامی شایعات مبنی بر بازگشتش به فرانسه را رد کرد.

سمیر نصری در مصاحبه با Sky Sports در مورد احتمال بازگشتش به فرانسه گفت: "من به بازگشت به فرانسه فکر نمی کنم. من می خواهم در MLS بازی کنم چرا که عاشق فرهنگ آمریکایی هستم."

نصری در مورد آینده اش در منچستر سیتی گفت: "هنوز چهار سال از قرارداد من با منچستر سیتی باقی مانده است، بنابراین من می خواهم بر روی بازیابی خودم تمرکز کنم. من در تمرینات پیش فصل برای بازگشت به آمادگی جسمانی با ذهنیتی جدید تا حد امکان تلاش خواهم کرد، سپس در جستجوی فصلی فوق العاده همراه با جام خواهم بود."

وی در مورد احتمال روی آوردن به حرفه مربیگری گفت: "چرا که نه؟ من به زودی شروع به گرفتن مدارک مربیگری می کنم تا وقتی که از دنیای فوتبال خداحافظی کردم، سریعا به این حرفه روی بیاورم."

این هافبک سابق آرسنال در مورد فصل گذشته گفت: "من فصل بدی را سپری کردم. از نقطه نظر شخصی فصلی نا امید کننده بود، چرا که من نمی توانستم همان کارایی سال قبل را داشته باشم و مصدومیت های زیادی را تجربه کردم که بیشترین حد مصدومیت در طول زندگی حرفه ای ام بود."

"زمانی که شما برای تیمی همچون منچستر سیتی به میدان می روید، انتظار می رود که هر سال جام کسب کنید. ما در مورد فصل گذشته خوشحال نیستیم. ما همگی ناامید بودیم، زیرا از کیفیت واقعی خودمان باخبر بودیم و می دانستیم که می توانیم بهتر عمل کنیم."

"زمانی که چلسی واقعا تیمی منسجم و باثبات نشان می داد، ما در خانه جام را از دست دادیم. همچنین رکورد ما در مقابل تیم هایی که سقوط کردند واقعا بد بود. ما پنج امتیاز در مقابل برنلی، دو امتیاز در مقابل کیو پی آر و دو امتیاز در مقابل هال سیتی از دست دادیم."

نصری در مورد حذف از لیگ قهرمانان اروپا نیز گفت: "ما به بارسلونا باختیم که احتمالا بهترین تیم بارسلونا در ده سال اخیر بوده است و ما مانند تیم های دیگر با فاصله زیاد بازی را واگذار نکردیم. من تصور می کنم که در قرعه کشی ما بدشانسی آوردیم."

"ما لیگ قهرمانان اروپا را فقط به دلیل کیفیت واگذار نکردیم. ما واقعا بدشانس بودیم که به بارسلونا برخورد کردیم. سال قبل ما بهترین شانسمان را از در مقابل بارسلونا از دست دادیم، اما امسال آن ها واقعا باورنکردنی بودند. سه مهاجم آن ها در مجموع 122 گل به ثمر رساندند. من تصور می کنم بارسلونا در حال حاضر بهترین تیم جهان است."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید مطالب این وب سایت بیشتر در کدام زمینه ورزشی بپردازد؟
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    تبلیغات شما

    http://s5.picofile.com/file/8120005834/22767313240048569700.gif

    بنر نویسندگان

    بارسا فنز

    آپارات سایت

    آپارات سایت

    پخش زنده مسابقات
    شنبه، 20 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    یکشنبه، 21 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    سه شنبه، 23 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور سوم مرحله گروهی