loading...
مغان ورزش پایگاه خبر ورزشی
تبلیغات شما

اختصاصی مغان ورزش - به گزارش سایت Goal،  سرجیو آگوئرو امیدوار است که با قهرمانی در کوپا آمریکا بتواند فرم نامطلوبش در جام جهانی 2014برزیل را تا حدودی جبران کند. آگوئرو در جام جهانی برزیل به دلیل درگیر بودن با مصدومیت نتوانست عملکرد مورد انتظار هواداران تیم ملی آرژانتین را برآورده کند، اما در کوپا آمریکا درخشش خوبی را داشته است. او تا به اکنون موفق به زدن 3 گل شده است و با رساندن تیم ملی کشورش به عنوان قهرمانی در کوپا آمریکا قصد دارد که ناکامی در جام جهانی برزیل را به فراموشی بسپرد. او در این باره گفت:

همواره گفته ام که چیزی که در برزیل برایم اتفاق افتاد (عدم آمادگی) - که به دلیل حاضرشدن در آنجا در شرایط نامطلوب بدنی بود - همیشه آزارم داده است. حالا احساس بهتری دارم. من با شرایط بهتری به شیلی آمدم و در حال تلاش برای ادای این دین در کوپا (آمریکا) هستم. ما تا ابد از باخت در فینال جام جهانی در برابر آلمان ناراحت خواهیم بود، اما قهرمانی در کوپا شادی زیادی را به ما اعطا خواهد کرد. 

آگوئرو با زدن 3 گل، بهترین گلزن آرژانتین در کوپا آمریکای 2015 شناخته می شود. این در حالیست که کاپیتان آرژانتین - لیونل مسی - تا به اکنون تنها موفق به زدن یک گل شده است. با این حال آگوئرو از لیونل مسی و خدمات او به تیم ملی دفاع کرد. او در این باره گفت:
 

او آرام است. تا هنگامی که تیم برنده می شود، او مشکلی ندارد. اتفاقی که در بازی ها می افتد این است که همه با او یارگیری می کنند. دو یا سه نفر در اطراف او قرار می گیرند و این باعث می شود که سایر بازیکنان ما آزاد باشند. داشتن لئو در تیم همیشه عالیست و او گل هم خواهد زد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید مطالب این وب سایت بیشتر در کدام زمینه ورزشی بپردازد؟
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    تبلیغات شما

    http://s5.picofile.com/file/8120005834/22767313240048569700.gif

    بنر نویسندگان

    بارسا فنز

    آپارات سایت

    آپارات سایت

    پخش زنده مسابقات
    شنبه، 20 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    یکشنبه، 21 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    سه شنبه، 23 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور سوم مرحله گروهی