loading...
مغان ورزش پایگاه خبر ورزشی
تبلیغات شما

علی بازدید : 106 نظرات (2)

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ درخواست کارلوس کروش برای حل مشکل دو بازیکن سربازش بار دیگر رد شد و قرار نیست این پولادی و سروش رفیعی که برای رسیدن به فوتبال حرفه ای مسیری غیرقانونی برای کارت های پایان خدمت شان طی کرده اند ، نمی توانند تیم ملی را  در جام ملتها همراهی کنند. سردار کمالی در جدیدترین اظهار نظر می گوید:« بهتر است برای کارلوس کروش توضیح داده شود این بازیکنان چه تخلفی انجام داده اند .این توهین به قانون است که بازیکن سربازی مثل سروش رفیعی را به فرودگاه برده اند.»

با این شرایط کروش به خواسته اش برای استفاده از این دو بازیکن در جام ملتها نمی رسد و مسئولان  نظام وظیفه به خواست افکار عمومی ، اجازه بازی این بازیکنان در تیم ملی را نمی دهند.

علی بازدید : 98 نظرات (1)

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین سرخپوشان پایتخت طبق برنامه اعلامی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، 5 اسفند در هفته اول مسابقات میزبان لخویا قطر در آزادی هستند. پرسپولیس سه شنبه 12 اسفند در تاشکند یا ابوظبی باید مقابل برنده دیدار الجزیره امارات- بنیادکار ازبکستان قرار گیرد. سه شنبه 26 اسفند، پرسپولیس در هفته سوم در ریاض به مصاف النصر عربستان خواهد رفت.     بابل 2011

علی بازدید : 87 نظرات (0)
جام جم آنلاين: حسین روحانی برترین کاراته کای وزن منهای 60 کیلوگرم جهان شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ،براساس اعلام سایت آمار و رکوردهای کاراته جهان ، حسین روحانی قهرمان سابق کاراته جهان در وزن خود بیشترین امتیاز را کسب کرد و در وزن منهای 75 کیلو جاسم ویشگاهی قهرمان سابق جهان در رده دوم قرار این وزن گرفت.همچنین مهدی عموزاده کاپیتان سابق تیم ملی در وزن سوم کاراته در جای سوم قرار گرفت.

رده بندی برترین کاراته کاهای جهان به شرح زیر است :

* وزن 60- کیلوگرم:

شکلک های محدثه

علی بازدید : 103 نظرات (0)


حواشی ديدار پيکان - سپاهان به شرح زیر است:

* احمد جمشیدیان و مهدی رحمتی قبل از آغاز بازی به سمت نیمکت سپاهان رفتند.

* احمد جمشیدیان و سیاوش اکبرپور دو خرید جدید پیکان در بازی برابرسپاهان برای اولین بار پیراهن پیکان را بر تن کردند.
* وقتی در اواخر نیمه نخست محمد نصرتی قصد زدن ضربه پنالتی را داشت خلعتبری به سمت توپ رفت و روی آن تاثیر گذاشت که این امر واکنش نصرتی را هم در پی داشت.
* قبل از آغاز بازی هادی عقیلی با لباس شخصی در کنار زمین حضور پیدا کرد و با بازیکنان پیکان خوش و بش کرد.
* هواداران سپاهان لئون استپانیان مربی پیکان و احمد جمشیدیان

علی بازدید : 94 نظرات (0)

اولین لژیونر فوتبال ایران چه كسى بود؟ شاید كمتر كسى بداند كه حسین صدقیانى اولین لژیونر فوتبال ایران بوده است. این بازیكن قدیمى فوتبال ایران 3 فصل را در باشگاه شارلرواى بلژیك و یك نیم فصل را در باشگاهى در تركیه گذراند.

حسین صدقیانى متولد 1903 در تهران بود، 26 ساله بود كه براى تحصیل به بلژیك رفت و در سال 1929 در دانشگاه دوتراویل شارلروا تحصیل كرد. او در حین تحصیل به عضویت یك تیم آماتور در آمد. سپس سال بعد به تیم دسته دومى CS مارپین - مونسائو پیوست. او كه بازیكنى از لحاظ فیزیكى قدرتمند، از لحاظ تكنیكى خوب و از لحاظ شخصیتى عالى بود توانست 13 در فصل بعد قراردادى با تیم رویال اسپورتینگ شارلروا منعقد كند.

اواولین بازى حرفه اى اش را در تاریخ هفتم سپتامبر1930 انجام داد بازى كه در آن شارلروا 4-1 باخت اما تك گل تیم را صدقیانى به ثمر رساند. صدقیانى در اولین فصل حضورش در شارلروا در 23 بازى براى تیمش 14 گل به ثمر رساند تا بهترین گلزن تیمش باشد. او این عنوان را در فصل بعد هم تكرار كرد و توانست 13گل در 22 بازى به ثمر برساند. از آمار او در فصل ??-????

علی بازدید : 98 نظرات (0)

 


تاریخچه باشگاه رئال مادرید یک باشگاه فوتبال حرفه‌ای اسپانیایی است.

با 9 قهرمانی اروپا و 30 قهرمانی که در کلکسیون افتخارات خود می بیند با بیشترین رای از نظر فیفا بهترین تیم در قرن 20 شد. تشکیلات این باشگاه خیلی پیچیده است.شکلک های محدثه

علی بازدید : 118 نظرات (0)

 

اعضای تیم در سال ۱۹۰۳

در ۲۲ اکتبر سال ۱۸۹۹ میلادی، هانس گمپر تمایل خود را به صورت آگهی در لوس دپورتس برای تأسیس باشگاه فوتبال اعلام کرد. در ۲۹ نوامبر همان سال در جلسهٔ خیمناسیو سوله نتایج مثبتی حاصل شد و در نهایت یازده بازیکن شامل واتر وایلد، لوئیس دی اوسو، بارتومئو ترادس، اوتو کونزله، اوته مه یر، انریک دوکال، پره کبوت، کارلس پوجول، جوزپ لوبت، جانپارسونز و ویلیام پارسونز جذب شدند و باشگاه فوتبال بارسلونا متولد شد.[۱] بارسلونا شروع موفقیت آمیزی در مسابقات ملی و منطقه‌ای نظیر مسابقات فوتبال کاتالونیا و کوپا دل ری داشت. در ۱۹۰۲ میلادی باشگاه اولین جام خود، کوپا ماکایا را بالای سر برد و نیز در همان سال در فینال اولین دوره کوپا دل ری به مصاف بیزکایا رفت که ۱ – ۲ مغلوب شد.[۲] در ۱۹۰۸ میلادی، درحالی که باشگاه در شرایط مالی سختی قرار داشت و جز قهرمانی در مسابقات فوتبال کاتالونیا در ۱۹۰۵ میلادی تا آن زمان نتوانسته بود پیروزی دیگری به دست آورد، خوان گمپر به عنوان ریاست باشگاه برگزیده شد. گمپر در ۵ دوره متفاوت، در بین سال‌های ۱۹۰۸ تا ۱۹۲۵، ریاست باشگاه را بر عهده داشت، و مجموعاً حدود ۲۵ سال را در خدمت باشگاه گذراند. از مهمترین دستاوردهای وی می‌توان کمک به بارسا برای به دست آوردن ورزشگاه اختصاصی را خاطر نشان کرد.[۳]

علی بازدید : 200 نظرات (0)

پر گل ترین بازی های فوتبال جهان کدامند؟

 

1- استرالیا در مقابل ساموای آمریکا
این بازی با برد 31-0 تیم استرالیا به پایان رسید. (11 آوریل 2001)

2- استرالیا در مقابل تونگا
دو روز قبل از برد پر گل استرالیا در مقابل تیم ساموا، بازی استرالیا با تیم نه چندان مطرح تونگا با نتیجه 22-0 به نفع استرالیا به پایان رسید. (9 آوریل 2001)

3- ایران و گوام
ایران تیم گوام را با نتیجه 19-0 شکست داد تا سومین بازی پر گل جهان را رقم زند. (24 نوامبر 2000)

4- ایران و مالدیو
نتیجه این بازی 17-0 به نفع ایران رقم خورد. (2 ژوئن 2000)

علی بازدید : 89 نظرات (1)

                        نوشته شده در تاریخ ۱۱/آذر/۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸ و                       

از سوی سرمربی تیم منتخب دانشجویان

خبرگزاری آنا: سرمربی تیم منتخب فوتبال دانشجویان اسامی ۲۳ بازیکن نهایی را برای بازی با تیم آذربایجان اعلام کرد.                                        شکلک های محدثه

 

                           

علی بازدید : 111 نظرات (0)


شاکردوست اصرار داشت تا نام این افراد فوتبالی که خبر رویت این دو را در اردوی تیم رسانه ای کرده بودند بداند ، اما خبرنگار ما به او گفت: «شما که اساسا اصرار دارید فوتبالی ها را نمی شناسید پس چه دلیلی دارد تا ما به شما اسم بگوییم ؟» این سوال سبب شد تا شاکردوست با کمی مکث ، دوباره تاکید کند حقیقی را نمی شناسد و از ادامه سوال خود منصرف شود.
الناز شاکردوست در گفت و گو با خبرآنلاین، گفت به دلیل انتشار خبر ازدواجش با علیرضا حقیقی، شکایت می کند.

شکلک های محدثه

علی بازدید : 98 نظرات (0)
 
 
 

 ستاره بازنشسته فوتبال انگلیس از یک سانحه رانندگی جان سالم به سر برد.

 
 

به گزارش جام جم ورزشی ، دیوید بکام در حالی که مشغول رانندگی با آئودی گران قیمتش بود دچار سانحه رانندگی شد. بروکلین پسر 15 ساله بکام در تیم زیر 17 ساله های آرسنال بازی می کند و بکام قصد داشت او را از محل تمرین به خانه برگرداند اما در حین بازگشت به خانه دچار سانحه رانندگی شد اما آسیبی به او و پسرش بروکلین نرسیده است.

علی بازدید : 96 نظرات (0)

به طور معمول شباهت دو انسان در دو جغرافیای متفاوت و دور از هم زودتر خبرساز می‌شود اما اگر در یک سوی این ماجرا، ستاره‌ای چون لیونل مسی باشد، داستان فقط در حد خبر نمی‌ماند.

شکلک های محدثه

علی بازدید : 199 نظرات (0)

شایعه جدایی کریس رونالدو از رئال مادرید بحث داغ این روزهای محافل ورزشی اسپانیا است.

آیا کریس رونالدو از رئال مادرید جدا می شود ؟

 

فردی که به باشگاه رئال مادرید نزدیک میباشد اعلام کرد که کسی علت اینکه چرا رونالدو می خواهد از این تیم جدا شود را نمی داند.

دمت جیز به نقل از ورلدگیم، مقامات باشگاه رئال مادرید در تلاش هستند تا دلیل ناراحتی رونالدو را که با صحبت‌هایی مبنی بر جدایی از باشگاه همراه بود، بفهمند.

علی بازدید : 114 نظرات (0)
گروه ورزشی: کریس رونالدو که همین یکی دو هفته پیش به عنوان سالم ترین مرد جهان هم معرفی شد حالا در آستانه یک اتفاق مهم است.این اتفاق مهم ازدواج است.

کریس رونالدو پس از حذف پرتغال از جام جهانی در میان هوادارانش گفت که پرتغال تیم خوبی نبوده و در ناکامی تیم ملی پرتغال وی مقصر نیست اما مگر می شود کریس رونالدو جایی باشد و از درباره ایرینا شایک نپرسند. نامزد کریس رونالدو که قرار است مادر پسر کریس باشد حالا حسابی سوژه شده است. کریس از همسر اولش یک پسربچه دارد که عاشق مادر بزرگش یعنی مادر رونالدوست.


شکلک های محدثه

علی بازدید : 125 نظرات (0)
جام ملت‌های آسیا ۱۹۶۸

ایران در سه دوره نخست جام ملت‌های آسیا (۱۹۵۶، ۱۹۶۰ و ۱۹۶۴) غایب بود. اما در جام ملت‌های آسیا ۱۹۶۸ نخستین حضور خود را تجربه کرد و البته میزبانی بازی‌ها را نیز بر عهده گرفت. همه بازی‌ها در ورزشگاه امجدیه بر‌گزار شد. ایران در این دوره که دوره چهارم جام بود به همراه ۴ تیم دیگر رقابت می‌کرد: شکلک های محدثه

علی بازدید : 92 نظرات (0)
ویرا: دیالوگ تهامی در بازی ایران و استرالیا را هرگز فراموش نمی‌کنم
 درتاريخ 1393/9/6  سرمربی برزیلی سابق ایران اين چنين گفت: تهامی بعد از تعویض در دیدار تیم ملی ایران با استرالیا حرفی به من زد که هرگز آن را فراموش نمی‌کنم.

والدیر ویرا در ابتدا با ذکر خاطره‌ای از حضور ابراهیم تهامی در دیدار ایران و استرالیا که به صعود تیم ملی به جام جهانی 98 فرانسه منجر شد، افزود:"ابراهیم تهامی در بازی با استرالیا فقط 8 دقیقه بازی کرد و زمانی که پس از 8 دقیقه او را تعویض کردم، او به سمت من آمد. در همین لحظه فکر کردم تهامی می‌خواهد من را بزندشکلک های محدثه

علی بازدید : 104 نظرات (0)

گرانقیمت‌ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان چه کسانی هستند؟

به گزارش ایسنا، ده بازیکن گرانقیمت فوتبال امروز جهان را تنها مهاجمان تشکیل نمی‌دهند ولی شش مکان نخست این رده‌بندی از آن آنهاست. آیا این خریدهای گزاف موفقیت و قهرمانی‌های پی‌درپی را برای تیم‌ها به بار آورده است؟ آیا پول و موفقیت در فوتبال امروز جهان رابطه مستقیمی با یکدیگر دارند؟

این گزارش نگاهی به ده بازیکن گرانقیمت فوتبال جهان دارد.شکلک های محدثه

علی بازدید : 111 نظرات (0)

فخاری می گوید،رکوردهایی که تاکنون زده است را خیلی از بهترین رکورد زنان جهان هم نتوانسته اند بشکنند.

سعید فخاری روپایی زن کشورمان صبح امروز در نشست خبری خود ضمن اشاره به این موضوع که در نظر دارد در ابتدای سال آینده رکورد گینس را بشکند گفت:در مراسم روپایی زدن من که قرار بود 34 ساعت مداوم این کار را انجام بدهم متاسفانه به دلیل استرس و بار روانی زیاد دچار گرفتگی عضلانی شدم                                                                     شکلک های محدثه                                                                                                               

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید مطالب این وب سایت بیشتر در کدام زمینه ورزشی بپردازد؟
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    تبلیغات شما

    http://s5.picofile.com/file/8120005834/22767313240048569700.gif

    بنر نویسندگان

    بارسا فنز

    آپارات سایت

    آپارات سایت

    پخش زنده مسابقات
    شنبه، 20 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    یکشنبه، 21 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    سه شنبه، 23 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور سوم مرحله گروهی