loading...
مغان ورزش پایگاه خبر ورزشی
تبلیغات شما

شاگردان ویلموتس موفق شدند در دیداری دوستانه با نتیجه 4-3 از سد میزبان خود فرانسه، عبور کنند.
نیمه اول

مغان ورزش- تیم های بلژیک و فرانسه در شرایطی در پاریس به مصاف هم رفتند که بلژیک در حال حاضر در رده دوم و فرانسه در جایگاه نهم رنکینگ فیفا قرار داشتند.

فرانسه میزبان بازی را بهتر شروع کرد و موفق شد در 15 دقیقه ابتدایی چند موقعیت را روی دروازه کورتوا ایجاد کند. اما این بلژیک بود که در دقیقه 17 روی حرکتی خوب توسط مروان فلینی به گل اول بازی برسد. پس از این گل فرانسه فشار را بیشتر کرد و تا پایان نیمه اول بازی را در اختیار داشت. اما بار دیگر این بلژیک بود که توسط مروان فلینی در دقیقه 42 و روی پاس آلدرویرلد به گل دوم خود برسد. نیمه اول با نتیجه 2-0 به سود بلژیک میهمان به پایان رسید.
 

نیمه دوم

با شروع نیمه دوم فرانسه دو تعویض انجام داد و دو فرصت روی دروازه کوزتوا ایجاد کرد. اما برای بار سوم فلینی در ایجاد گل دخالت داشت و در دقیقه 50 با ارسال پاس به ناینگولان موفق شد گل سوم را برای تیم کشورش ایجاد کند. بعد از این گل متئو والبوئنا به سرعت در دقیقه 53 یکی از گل ها را از روی ضربه پنالتی جبران کرد. تنها یک دقیقه پس از این و در دقیقه 54 ادن هازارد پنالتی او را با یک پنالتی پاسخ داد و حساب کار 4-1 به سود تیم میزبان شد.


پس از این گل دو تیم تعویض های زیادی انجام دادند. لوکاکو تنها سه دقیقه پس از ورودش به بازی در دقیقه 62 یک بار تیر دروازه فرانسه را به لرزه درآورد. پس از این فرانسه باز هم فرصت های بیشتری را خلق کرد اما به واسطه نمایش خوب خط دفاعی و البته کورتوای آماده، نتیجه ای برای آنها در بر نداشت. 


بازی با همان نتیجه رو به پایان بود که در دقیقه 89 نبیل فکیر موفق شد روی پاس انتپ گل دوم فرانسه را به ثمر برساند. در دقایق پایانی فرانسوی ها به حملات خود ادامه دادند و خیلی دیر در دقیقه 91 توسط پاس خوب سیسوکو به پایت به گل سوم خود رسیدند. بازی با همین نتیجه 4-3 به پایان رسید.

آمار و نمرات بازیکنان

 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید مطالب این وب سایت بیشتر در کدام زمینه ورزشی بپردازد؟
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    تبلیغات شما

    http://s5.picofile.com/file/8120005834/22767313240048569700.gif

    بنر نویسندگان

    بارسا فنز

    آپارات سایت

    آپارات سایت

    پخش زنده مسابقات
    شنبه، 20 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    یکشنبه، 21 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    سه شنبه، 23 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور سوم مرحله گروهی