loading...
مغان ورزش پایگاه خبر ورزشی
تبلیغات شما

فرشاد admin بازدید : 148 نظرات (0)

کناره گیری پس از ۱۷ سال ریاست                                                                                            به گزارش مغان ورزش، رئیس ۷۹ ساله فیفا خواهان تشکیل فوری کنگره فیفا برای انتخاب رئیس جدید شده است .

سپ بلاتر لحظاتی پیش در کنفرانس خبری غیر منتظره ای به رسانه های دنیا گفت :" من به ریاستم در فیفا به طور عمیقی فکر کردم . من فیفا را بیشتر از هر چیز دیگری در زندگی ام دوست دارم و فقط بهترین ها را برای این سازمان می خواهم . بار دیگر نامزد ریاست فیفا شدم چون فکر می کردم این بهترین تصمیم برای فوتبال است اما فیفا به تغییر ساختار بزرگی نیاز دارد .

من خواهان تشکیل فوری کنگره شدم تا جانشین من را انتخاب کند . برای سال های زیادی ما خواهان تغییر شدیم اما تغییراتی که رخ داد به اندازه کافی موثر نبودند . موفقیت فیفا برای من اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل چنین تصمیمی گرفتم . "

سپ بلاتر تا زمان برگزاری کنگره فیفا که انتظار می رود حداقل ۴ ماه دیگر باشد در پست ریاست این سازمان باقی خواهد ماند .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید مطالب این وب سایت بیشتر در کدام زمینه ورزشی بپردازد؟
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    تبلیغات شما

    http://s5.picofile.com/file/8120005834/22767313240048569700.gif

    بنر نویسندگان

    بارسا فنز

    آپارات سایت

    آپارات سایت

    پخش زنده مسابقات
    شنبه، 20 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    یکشنبه، 21 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    سه شنبه، 23 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور سوم مرحله گروهی