loading...
مغان ورزش پایگاه خبر ورزشی
تبلیغات شما

فرشاد admin بازدید : 562 نظرات (0)

ه گزارش Sky Sports، وقتی از مورینیو پرسیده شد که شماره 10. کامل او چه کسی بوده است، گفت:

وسلی اسنایدر و دکو. چون آنها می توانستند دفاع کنند، به محوطه جریمه بروند و گلزنی کنند؟ بله. آیا هازارد می تواند با آن دو بازیکن برابری کند؟ به عنوان شماره 10، اینطور فکر نمی کنم. من دوست دارم که یک بازیکن شماره 10 گلزنی کند، خود را به محوطه جریمه حریف برساند، دوست دارم یک شماره 10 گلی مانند گل اسکار مقابل مکابی به ثمر برساند. برای من یک شماره 10 زمانی که تیم توپ را از دست می دهد باید 8.5 باشد و هنگامی که صاحب توپ هستیم باید 9.5 باشد.

ما مفاهیم متفاوتی از یک شماره 10. داریم. من و او. از نظر من، یک شماره 10 با توپ و بدون توپ کار های زیادی انجام می دهد. بنابراین برای من و در تیم من هنگامی که با یک شماره 10 بازی می کنیم، او بازیکن بسیار ویژه ای محسوب می شود. در اولین دوره حضورم در اینجا، ما بدون شماره 10 بازی می کردیم. ما با دو شماره 8 بازی می کردیم. در سیستمی با دو هافبک و یک شماره 10، من توقع زیادی از یک شماره 10 دارم. همه پست ها مهم هستند، اما این پست مهم تر است.

ویلیان، فابرگاس و اسکار در این فصل که یکی از بدترین فصل های تاریخ باشگاه محسوب می شود، به عنوان هافبک بازیساز به میدان رفته اند و ویلیان به عنوان یکی از معدود بازیکنان خوب چلسی 6 گل به ثمر رسانده که همگی از روی ضربات ایستگاهی بوده اند. مورینیو در این رابطه افزود:

تفاوت بین این فصل و فصل گذشته این است که او از روی ضربات ایستگاهی گل می زند. او فصل گذشته یک پدیده بود. امسال هم یک پدیده است. تنها تفاوت این است که راهی برای تماس با توپ های مرده نیز پیدا کرده، و در این زمینه به بازیکنی خطرناک تبدیل شده است.

ویلیان در سال 2013 علیرغم اینکه آزمایشات پزشکی تاتنهام را پشت سر گذاشته بود، از آنژی روسیه به چلسی پیوست. مورینیو در این باره گفت:

آنها بازیکن بسیار خوبی را از دست دادند، و بازیکن بسیار خوب دیگری را به دست آوردند (کریستین اریکسن). آنها جلو می روند و خوب کار کردند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید مطالب این وب سایت بیشتر در کدام زمینه ورزشی بپردازد؟
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    تبلیغات شما

    http://s5.picofile.com/file/8120005834/22767313240048569700.gif

    بنر نویسندگان

    بارسا فنز

    آپارات سایت

    آپارات سایت

    پخش زنده مسابقات
    شنبه، 20 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    یکشنبه، 21 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    سه شنبه، 23 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور سوم مرحله گروهی