loading...
مغان ورزش پایگاه خبر ورزشی
تبلیغات شما

فرشاد admin بازدید : 198 نظرات (0)
اختصاصی | فینال کوپا آمریکا 2015، بین تیم های ملی آرژانتین و شیلی در ورزشگاه ملی شهر سانتیاگو شیلی برگزار شد که در نهایت تیم ملی شیلی موفق به شکست آرژانتین شد و توانست جام را بالای سر بگیرد.

 

به گزارش  مغان ورزش، فینال کوپا آمریکا 2015، بین تیم های ملی آرژانتین و شیلی در ورزشگاه ملی شهر سانتیاگو شیلی برگزار شد که در نهایت تیم ملی شیلی موفق به شکست شد آرژانتین شد و توانست جام را بالای سر بگیرد.

در جریان دیدار پر برخورد و پر حاشیه ی آرژانتین و شیلی دو تیم توانستند موقعیت های بسیاری را روی دروازه ی حریف خلق کنند اما موفق به گلزنی در وقت معمول بازی نشدند.

در جریان بازی درگیری های فیزیکی و خطا های پی در پی بسیار به چشم می خورد؛ تا جایی که آنخل دی ماریا، پس از انجام خطا های مکرر در دقیقه ی 28 مصدوم شد و از زمین بازی خارج شد.

در دقیقه ی 88 بازی، روی حرکت انفرادی لیونل مسی، آرژانتین صاحب یک موقعیت صد در صد گل شد که گونزالو ایگواین قدر این موقعیت را ندانست و موقعیت را از دست داد.

بازی در پایان 90 دقیقه ی با نتیجه ی تساوی 0-0 به پایان رسید تا دو تیم بازی در وقت های اضافه دنبال کنند.

در وقت های اضافه دو تیم با ارائه ی نسبتا هجومی به دنبال خلق موقعیت گلزنی بودند که باز هم راه به جایی نبردند و بازی در پایان 120 دقیقه برنده ای نداشت و دو تیم برای سرنوشت قهرمان کوپا آمریکا 2015 به سراغ ضربات حساس و نفس گیر پنالتی رفتند.

در نهایت در ضربات پنالتی تیم ملی شیلی موفق شد با نتیجه ی  4-2 تیم ملی آرژانتین را با نتیجه ی شکست دهد و قهرمان کوپا آمریکا 2015 شیلی شود.

برای تیم ملی آرژانتین: فرناندز، ویدال،ایگواین، بانگا زننده ی  ضربات پنالتی بودند که در این میان ایگواین و بانگا ضربات خود را خراب کردند


برای تیم ملی شیلی: لیونل مسی،ن،آران گوئیز، سانچز،  زننده ی  ضربات پنالتی بودند که  تمامی ضربات خود را تبدیل به گل کردند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید مطالب این وب سایت بیشتر در کدام زمینه ورزشی بپردازد؟
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    تبلیغات شما

    http://s5.picofile.com/file/8120005834/22767313240048569700.gif

    بنر نویسندگان

    بارسا فنز

    آپارات سایت

    آپارات سایت

    پخش زنده مسابقات
    شنبه، 20 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    یکشنبه، 21 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    سه شنبه، 23 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور سوم مرحله گروهی