loading...
مغان ورزش پایگاه خبر ورزشی
تبلیغات شما

مارک لوماس پيش بيني کرده است که رضا قوچان نژاد آقاي گل جام ملتهاي آسيا مي شود.

 

 

به گزارش " مغان جوان"، این پیش بینی مارک لوماس نویسنده سایت sport360 است.

این سایت از نویسندگانش خواسته تا بهترین های جام ملتها را پیش بینی کنند که تنها نماینده ایران در این انتخابها، گوچی است.

لوماس در مورد مهاجم تیم ملی ایران نوشته: به نظر من قوچان نژاد آقای گل جام ملتها می شود چرا که او بعد از پیوستن به الکویت دوباره قدرت گلزنی اش را بدست آورده است.

 

 

اولين ديدار تيم ملي فوتبال به احتمال زياد زير باران برگزار مي‌شود.

 

 

به گزارش "مغان جوان" و به نقل از فارس، تیم ملی ایران یکشنبه اولین بازی خود را در جام ملت‌های آسیا در ملبورن برگزار خواهد کرد.

این تیم به همین جهت چهارشنبه گذشته از سیدنی راهی ملبورن شد تا تمرینات خود را در این شهر دنبال کند.

با ورود تیم ملی به ملبورن از امروز شاهد هوایی بارانی در این شهر ساحلی هستیم و طبق پیش بینی سایت‌های هواشناسی به احتمال زیاد این نوع آب و هوا و بارش باران تا روز مسابقه ایران - بحرین همچنان ادامه خواهد داشت با این تفاوت که هوای این شهر در روز مسابقه نسبت به امروز گرم‌تر خواهد بود.

همچنین آخرین تمرین شاگردان کی‌روش قبل از دیدار با بحرین فردا در ورزشگاه محل برگزاری مسابقه در ورزشگاه رکتانگولار (مستطیل) برگزار خواهد شد.

 

 

ايکر کاسياس، کاپيتان رئال مادريد، اعلام کرد حتي اگر بارسلونا به دنبال فروش ليونل مسي باشد، رئال اين ستاره ‏آرژانتيني را نمي خرد.‏

 

 

به گزارش "مغان جوان"، گفته می شود رابطه مسی و لوئیس انریکه به شدت تیره شده و این ستاره آرژانتینی به دنبال ‏ترک نوکمپ است. کاسیاس معتقد است مسی از بارسا جدا نخواهد شد و اگر هم این اتفاق بیفتد، مقصد او سانتیاگو برنابئو ‏نخواهد بود.‏
او در پاسخ به این سوال که آیا رئال باید مسی را بخرد، گفت:" نه، با بازیکنانی که داریم، ما می توانیم خیلی خوب کار ‏کنیم و به دستاوردهای بزرگی برسیم."‏
اتفاقات اخیر در باشگاه بارسلونا و اخراج آندونی زوبی زارتا و شایعات مربوط به مسی، باعث شد تا بسیاری از وجود ‏بحران در باشگاه کاتالانی صحبت کنند اما کاسیاس به وجود چنین بحرانی اعتقاد ندارد.‏
‏" معتقد نیستم که شرایط بارسا بحرانی است. اینطور فکر نمی کنم. صادقانه بگویم با توجه به چیزی که دیدم، در مورد ‏آنها اغراق شده است. آنها در لالیگا، کوپا دل ری و چمپیونزلیگ شرایط خوبی دارند و فکر نمی کنم در بحران به سر ‏ببرند. آنها فقط چند امتیاز در لالیگا با ما فاصله دارند. در جام حذفی و چمپیونزلیگ هم حذف نشده اند. ‏
آنها در سه جام حضور دارند و فاصله رئال با آنها در صدر جدول لالیگا زیاد نیست. رقابت فشرده است."‏

 

سعيد آقايي به دليل مشکلي که براي گرفتن ويزايش پيش آمد نتوانست تراکتورسازي را در سفر به دوبي همراهي کند. مشکل او همپنان ادامه دارد به همين دليل در تبريز ماندگار شد.

 

 

به گزارش  مغان جوان  سعید آقایی بازیکن جوان تراکتورسازی که پیگیر گرفتن ویزایش بود تا بتواند با تاخیر به جمع هم تیمی هایش اضافه شود موفق به این کار نشد و شروع به انجام تمرینات انفرادی کرد.الیته تراکتورسازی شنبه بر می گردد تا پس از چند روز استراجت به ترکیه برود آقایی مشکلی بابت حضور در اردوی دوم این تیم ندارد.

 

 

لئو مسي با يک پيشنهاد نجومي از سوي باشگاه چلسي مواجه شده است.


 

به گزارش "مغان جوان"، عمیق شدن اختلافات بین مسی و لوئیس انریکه از یک سو و فالو کردن اینستاگرام باشگاه چلسی از سوی این فوق ستاره آرژانتینی که به نوعی یک چراغ سبز به مدیران این باشگاه بود، از سویی دیگر، سبب شده تا مسئولان چلسی بیش از هر زمان دیگری در اندیشه به خدمت گرفتن مسی باشند. 
روزنامه دیلی استار امروز تیتر یک خود را به این مساله اختصاص داده بود. این نشریه مدعی شده که باشگاه چلسی قراردادی 6 ساله به ارزش 200 میلیون پوند به مسی پیشنهاد داده و برای رعایت فیرپلی مالی، قرار است به یک بازسازی اساسی در مجموعه خود دست بزند.


 

 

ايسکو، هافبک رئال مادريد از هواداران اين تيم خواست در ديدار برگشت مقابل اتلتيکو در کوپا دل ري، به برنابئو بيايند و تيم را حمايت کنند.

 

 

به گزارش "مغان جوان"، شب گذشته رئال مادرید در کالدرون، 2-0 مغلوب اتلتیکومادرید شد و در وضعیت خوبی برای صعود قرار ندارد ولی ایسکو معتقد است که با حمایت هواداران، همه چیز به نفع آنها چرخش خواهد کرد.

او گفت:" درست است که نتیجه مارا در وضعیت بدی قرار داد ولی ما در سانتیاگوبرنابئو بازی می‌کنیم و هر نتیجه ای را می‌توانیم برگردانیم، بدون توجه به حریف. نتیجه خیلی بدی گرفتیم ولی هنوز 90 دقیقه باقی مانده و امیدواریم با حضور هواداران، بتوانیم همه چیز را عوض کنیم. اتلتیکو در ضربات شروع مجدد خیلی قدرتمند است و به ما به شدت ضربه زد بنابراین در بازی برگشت باید سرزنده تر ظاهر شویم."

 

در پي اعلام هيئت فوتبال خوزستان مبني بر اينکه بايد تيم اصلي استقلال اهواز در تورنومت چهارجانبه شرکت داشته باشد، اردوي اين تيم با يک هفته تاخير انجام مي شود.

 

 

به گزارش " ورزش سه " در پی اعلام ارسطو جهانداری مبنی بر اینکه تیم جوانان استقلال اهواز در مسابقات چهارجانبه سردار نادری که از سوی هیئت فوتبال تدارک دیده شده است؛ حضور خواهد یافت، هیئت فوتبال تشکیل جلسه فوری داده و مقرر کرده است که حتما باید تیم اصلی این تیم در مسابقات حضور یابد.بعد از این خبر استقلال اهوازی ها مجبور شده اند اردوی بندر عباس خود را با یک هفته تاخیر برگزار کنند.

جهانداری در گفت و گو با " ورزش سه " صمن تایید این خبر گفت : تیم ما یک هفته دیر تر به بندرعباس خواهد رفت.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید مطالب این وب سایت بیشتر در کدام زمینه ورزشی بپردازد؟
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    تبلیغات شما

    http://s5.picofile.com/file/8120005834/22767313240048569700.gif

    بنر نویسندگان

    بارسا فنز

    آپارات سایت

    آپارات سایت

    پخش زنده مسابقات
    شنبه، 20 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    یکشنبه، 21 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    سه شنبه، 23 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور سوم مرحله گروهی